Proiecte implementate
Promovarea S.C. Cotraco Rom SRL în cadrul Târgului Internațional București

SURSA DE FINANȚARE:
Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice, Axa Prioritară 1 „Un sistem inovativ și ecoeficient de producție”,
DOMENIUL DE INTERVENȚIE:
1.1 – „Investiții productive și pregătirea pentru competiția pe piață a întreprinderilor, în special a IMM”
OPERAȚIUNEA:
1.1.3 – „Sprijin pentru accesul pe noi piețe și internaționalizare”
PERIOADA DE IMPLEMENTARE:
9.06.2009-15.12.2009
SCOP:
Participarea firmei la Târgul International București în vederea promovării produselor, lărgirea bazei de clienți și încheierea de noi contracte.
ACTIVITĂȚI:
– Realizare și difuzare materiale promoționale pentru pregătirea târgului
– Îmbunătățire site web
– Participare la târg în perioada 28 – 31 Octombrie 2009
– Promovarea firmei în timpul târgului furnizând informații despre oferta de produse și servicii, materiale promoționale și specialiști bine pregătiți din punct de vedere profesional.
REZULTATE:
– Participare la un târg internațional
– Îmbunătățirea site-ului firmei
– Promovarea firmei și încheierea de noi contracte
– Păstrarea locurilor de muncă prin continuarea distribuției și creșterea cifrei de afaceri
Promovarea S.C. Cotraco Rom SRL în cadrul expoziției Construct Expo Antreprenor
SURSA DE FINANȚARE:
Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice, Axa Prioritară 1 – „Un sistem inovativ și ecoeficient de producție”,
DOMENIUL DE INTERVENȚIE:
1.1 – „Investiții productive și pregătirea pentru competiția pe piață a întreprinderilor, în special a IMM”
OPERAȚIUNEA:
1.1.3 – „Sprijin pentru accesul pe noi piețe și internaționalizare”
PERIOADA DE IMPLEMENTARE:
9.06.2009-1.07.2010
SCOP:
Participarea firmei la EXPOZIȚIA CONSTRUCT EXPO ANTREPRENOR în vederea creșterii vizibilității firmei în sudul țării și promovării întregii game de produse, precum și contractarea de noi furnizori.
ACTIVITĂȚI:
– Realizare și difuzare materiale promoționale pentru pregătirea târgului
– Promovarea participării la târg în Mass media și prin newsletters
– Participare la târg în perioada 11.05.2010 – 15.05.2010
– Promovarea produselor firmei în timpul târgului
– Participarea la workshopuri și întâlniri pe teme de specialitate la târg
REZULTATE:
– Promovarea firmei prin participarea la un târg internațional
– Lărgirea rețelei de clienți și furnizori în urma contactelor de la târg
Promovarea SC Cotraco Rom SRL pentru creșterea competitivității economice
SURSA DE FINANȚARE:
Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice, Axa Prioritară 1 – „Un sistem inovativ și ecoeficient de producție”,
DOMENIUL DE INTERVENȚIE:
1.1 – „Investiții productive și pregătirea pentru competiția pe piață a întreprinderilor, în special a IMM”
OPERAȚIUNEA:
1.1.3 – „Sprijin pentru accesul pe noi piețe și internaționalizare”
PERIOADA DE IMPLEMENTARE:
27.01.2011-27.05.2011
SCOP:
Participarea firmei la TÂRGUL CONSTRUCT EXPO ANTREPRENOR în vederea promovării firmei și a produselor distribuite , pentru creșterea vizibilității și încheierea de noi contracte cu noi furnizori.
ACTIVITĂȚI:
– Realizare și difuzare materiale promoționale pentru pregătirea târgului și în timpul târgului
– Promovarea participării la târg în toată rețeaua de clienți în vederea deplasării la târg cu toată echipa de distribuție și realizarea de întâlniri punctuale privind produsele și caracteristicile lor împreună cu clienții
– Participare la târg în perioada 08.04.2011 – 12.04.2011
– Participare la întâlniri de afaceri cu conducerea Romexpo cu privire la noile orientări în industria românească și proiectele de finanțare
– Promovarea produselor firmei și încheierea de noi contracte de furnizare
– Îmbunătățirea bazei de date cu noi clienți și furnizori
REZULTATE:
– Participare la un târg internațional și obținerea unui plus de imagine al firmei Cotraco Rom în rândul furnizorilor și clienților
– Promovarea firmei și încheierea de noi contracte
– Păstrarea locurilor de muncă prin păstrarea nivelului distribuției de produse specifice sau creșterea lui
Creșterea competitivității economice în cadrul S.C. Cotraco Rom SRL, prin achiziția de utilaje și echipamente destinate producției de lanțuri antiderapante
SURSA DE FINANȚARE:
Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE) 2007-2013;
Axa Prioritară 1 – Un sistem inovativ și ecoeficient de producție;
DOMENIUL MAJOR DE INTERVENȚIE:
1.1 – Investiții productive și pregătirea pentru competiția pe piață a întreprinderilor, în special a IMM
Operațiunea a) Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv prin investiții tangibile și intangibile;
A2 – Sprijin financiar de până la 1.075.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii ,,Investiții pentru viitorul dumneavoastră”
PERIOADA DE IMPLEMENTARE:
2.09.2011- 2.09.2012
SCOP:
Creșterea competitivității economice a societății prin achiziționarea de echipamente performante și utilaje ecoeficiente în domeniul producției de lanțuri antiderapante.
ACTIVITĂȚI:
– Dotare cu utilaje specifice și mijloace de transport
– Angajarea și instruirea a 5 persoane
– Producție și distribuție de lanțuri antiderapante
REZULTATE:
– O nouă unitate de producție cu utilaje pentru producerea de lanțuri antiderapante
– 5 locuri de muncă și personal specializat în producție de lanțuri antiderapante
– Distribuția pe piață a unui produs de nișă
– Creșterea cifrei de afaceri
Creșterea competitivității economice în cadrul S.C. Cotraco Rom SRL, prin achiziția de utilaje și echipamente destinate producției de lanțuri industriale.
SURSA DE FINANȚARE:
Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE) 2007-2013;
Axa Prioritară 1 – Un sistem inovativ și ecoeficient de producție;
DOMENIUL MAJOR DE INTERVENȚIE;
1.1 – Investiții productive și pregătirea pentru competiția pe piață a întreprinderilor, în special a IMM
Operațiunea a) Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv prin investiții tangibile și intangibile;
A2 – Sprijin financiar de până la 1.075.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii ,,Investiții pentru viitorul dumneavoastră”
PERIOADA DE IMPLEMENTARE:
2.09.2011-2.09.2012
SCOP:
Creșterea competitivității economice a societății prin achiziționarea de echipamente performante și utilaje ecoeficiente în domeniul producției de lanțuri industriale
ACTIVITĂȚI:
– Dotare cu utilaje pentru producția de lanțuri industriale
– Angajarea și instruirea a 5 persoane
– Producție și distribuție de lanțuri industriale
REZULTATE:
– O nouă unitate de producție cu utilaje pentru producerea de lanțuri industriale
– 5 locuri de muncă și personal specializat în producția de lanțuri industriale
– Distribuția pe piață a unui produs de nișă
– Creșterea cifrei de afaceri
Creșterea competitivității economice în cadrul S.C. Cotraco Rom SRL, prin construcția halei de producție și achiziția echipamentelor pentru producție dispozitive de ridicare, șufe și chingi.
SURSA DE FINANȚARE:
Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice,
Axa Prioritară 1 – „Un sistem inovativ și ecoeficient de producție”,
DOMENIUL DE INTERVENȚIE:
1.1 – Investiții productive și pregătirea pentru competiția pe piață a întreprinderilor, în special a IMM,
Operațiunea a) Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv prin investiții tangibile și intangibile,
A1 – Sprijin financiar cu valoare cuprinsă între 1.075.001 – 6.450.000 lei acordat pentru investiții pentru întreprinderile mici și mijlocii.
PERIOADA DE IMPLEMENTARE:
11.02.2011-11.02.2013
SCOP:
– Tehnologizarea activității în cadrul S.C. COTRACO ROM SRL prin construirea unei hale de producție șufe de cablu, chingi, dispozitive de ridicat și cabluri și dotarea acesteia cu un soft și utilaje ecoeficiente.
– Creșterea competitivității economice a S.C. COTRACO ROM S.R.L. în perioada 2010 – 2013.
ACTIVITĂȚI:
– Realizare hală de producție pentru producția de șufe de cablu, chingi, dispozitive de ridicat.
– Dotare hală cu utilaje specifice
– Angajarea și instruirea a 15 persoane
– Producție și distribuție produse realizate în noua unitate de producție
REZULTATE:
– Un imobil pe 3 niveluri destinat producției
– Utilaje aferente pentru producție șufe de cablu, chingi, dispozitive de ridicat
– Mijloace de transport pentru manipulare cabluri, safe de cablu, chingi, dispozitive de ridicat.
– Producție bunuri performante în concordanță cu cele mai noi cerințe ale UE
– Creare a 15 noi locuri de muncă
– Creșterea cifrei de afaceri
Întărirea capacității companiilor românești de dezvoltare a parteneriatelor sociale
RSC firma asistată în cadrul proiectului: S.C.Cotraco Rom SRL
Beneficiar: Asociația Națională a Importatorilor și Exportatorilor din România
SURSA DE FINANȚARE:
Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară 3 Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor
DOMENIUL MAJOR DE INTERVENȚIE:
3.3 „Dezvoltarea parteneriatelor și încurajarea inițiativelor partenerilor sociali și societății civile”
PERIOADA DE IMPLEMENTARE:
15.02.2012-15.02.2013
SCOP:
Identificarea modului de aplicare a elementelor de responsabilitate socială și realizarea pregătirii firmei pentru obținerea standardului SA 8000 – standard cu implicații sociale ce vizează modul în care sunt gestionate resursele umane, drepturile angajaților și condițiile de muncă.
ACTIVITĂȚI:
– Efectuarea unei analize inițiale a responsabilității companiei în cele mai importante arii de impact: angajați, mediu, comunitate și relația cu părțile implicate în dezvoltarea firmei
– Agrearea obiectivelor strategice și a obiectivelor operaționale privind responsabilitatea socială a companiei în unul sau mai multe din cele 4 arii de impact
– Identificarea deciziilor și acțiunilor necesare pentru atingerea obiectivelor strategice, a riscurilor și oportunităților. Identificarea părților interesate relevante și a nivelului de implicare pentru fiecare categorie/grup
– Realizarea unor instrumente de lucru pentru identificarea nevoilor furnizorilor și clienților
– Participarea angajaților firmei în activități privind cele mai importante tendințe în dezvoltarea firmei , în definirea viziunii, misiunii, și a valorilor în conformitate cu noile orientări privind responsabilitatea socială
– Participarea la conferințe, seminarii și o vizită de studiu în Marea Britanie în vederea schimbului de experiență și acumulării de informații relevante și apoi aplicarea lor în firmă
– Începerea raportului de responsabilitate socială al firmei.
REZULTATE:
– definirea viziunii, misiunii și a valorilor firmei
– definirea principalelor oportunități și obstacole în activitatea firmei
– realizarea planului de activități și a pașilor următori în îndeplinirea viziunii și obiectivelor strategice ale firmei
– aplicarea instrumentelor de evaluare a satisfacției clienților și furnizorilor
– aplicarea elementelor de responsabilitate socială în conformitate cu cele studiate în Marea Britanie